TORRE DI PORDENONE
NUOVE APERTURE
PER LA VILLA ROMANA
APERTURA E VISITA GUIDATA
Domenica 16 aprile
10.30-12.30
Domenica 16 aprile riapre al pubblico la Villa romana di Torre, importante sito archeologico di proprietà demaniale, situata presso il parco del fiume Noncello a Torre di Pordenone, scavato dal Conte di Ragogna nello scorso secolo.
La parte esposta e visitabile del complesso è caratterizzata da un impianto termale e vari altri ambienti, che permettono di ricostruire la funzione e la ricchezza di questa struttura. La Villa costituisce un esempio particolare di insediamento produttivo e residenziale nel Friuli occidentale romano.
L’orario di apertura sarà dalle ore 10.30 alle ore 12.30 e la visita guidata è prevista alle ore 11.00 (durata un’ora ca.).
L’ingresso è libero. È inoltre possibile prenotare al seguente link:
http://bit.ly/eupolis_prenotazioni
La programmazione e l’organizzazione degli eventi di aperture e visite, volti alla promozione e alla conoscenza della villa romana, sono realizzate in collaborazione con lo studio Eupolis, che progetta e realizza percorsi assistiti in siti archeologici e musei, laboratori per giovani e famiglie, eventi di divulgazione e allestimenti.
Per i prossimi mesi sono previste le seguenti aperture e visite guidate:
-da maggio a settembre 2023: ogni domenica con orario 10.30-12.30
-da ottobre 2023 a marzo 2024: la prima domenica del mese con orario 10.30-12.30
Ritrovo:
* * *
TOR DI PORDENON
GNOVIS VIERTIDURIS
PE VILE ROMANE
VIERTIDURE E VISITE VUIDADE DE VILE ROMANE
Domenie ai 16 di Avrîl
10.30-12.30
Domenie ai 16 di Avrîl e torne a vierzi al public la Vile romane di Tor, sît archeologjic impuartant di proprietât demaniâl, che si cjate tal parc dal flum Nunciel a Tor di Pordenon, e che al è stât sgjavât dal Cont di Ruvigne intal secul passât.
La part esponude e visitabile dal complès e je caraterizade di un implant termâl e di diviers altris ambients che a permetin di ricostruî la funzion e la ricjece di cheste struture. La Vile e rapresente un esempli particolâr di insediament produtîf e residenziâl intal Friûl ocidentâl roman.
L’orari di viertidure al sarà des 10.30 aes 12.30 e la visite vuidade e je previodude pes 11.00 (si calcole che e duri sù par jù une ore).
La jentrade e je libare. Si pues ancje prenotâ a chest leam: http://bit.ly/eupolis
La programazion e la organizazion di viertiduris e visitis destinadis ae promozion e ae cognossince de vile romane a son fatis in colaborazion cul studi Eupolis, che al progjete e che al realize percors assistûts tai sîts archeologjics e tai museus, laboratoris par zovins e fameis, events di divulgazion e esposizions.
Pai prossimsmês si previodin chestis viertiduris e visitis vuidadis:
– dal mês di Mai fin tal Setembar dal 2023: ogni domenie, cun orari 10.30-12.30
– dal mês di Otubar dal 2023 fin tal Març dal 2024: la prime domenie dal mês, cun orari 10.30-12.30
Puest dulà cjatâsi:
Revision e traduzion dai tescj par cure dal Sportel regjonâl pe lenghe furlane de ARLeF / Revisione e traduzione dei testi eseguite dallo Sportello regionale per la lingua friulana dell’ARLeF