• Dom. Feb 1st, 2026

Voce del NordEst

online 24/7

VICINO/LONTANO: “E FOR EUROPE” DIVENTA PODCAST – Dal 9 febbraio “TAL FOREST CA DONGJE” 10 puntate su Radio Onde Furlane

DiRedazione

Feb 1, 2026

TAL FOREST CA DONGJE

“E FOR EUROPE” DIVENTA PODCAST: 10 PUNTATE SU RADIO ONDE FURLANE DAL 9 FEBBRAIO (ANTEPRIMA 3 FEBBRAIO) E DA MARZO SU SPOTIFY E SUL CANALE GET UP APS

UDINE – Dopo aver attraversato territori, lingue e paesaggi lungo i confini d’Europa, E for Europe continua il suo viaggio in una nuova forma. Tal forest ca dongje è il titolo del podcast che raccoglie e restituisce in voce le storie incontrate durante il cammino di E for Europe lungo i confini europei, sviluppato nell’arco di oltre due anni: memorie personali, riflessioni, biografie che si intrecciano nei luoghi dove i confini non sono mai stati solo linee, ma esperienze vissute.

A partire da lunedì 9 febbraio 2026, le dieci puntate di Tal forest ca dongje andranno in onda su Radio Onde Furlane ogni lunedì e mercoledì alle ore 8.30, con replica il martedì e il giovedì alle ore 17.00. Un appuntamento regolare che restituisce centralità all’ascolto e alla parola, nel solco di una tradizione radiofonica attenta alle culture di confine e alle lingue minoritarie.

Oltre alla trasmissione radiofonica, le puntate saranno disponibili anche online, sulle piattaforme Spreaker di Radio Onde Furlane e su Spotify, all’interno del canale di Get Up APS, ampliando ulteriormente le possibilità di ascolto e condivisione.

Ad anticipare la messa in onda del ciclo, martedì 3 febbraio 2026 alle ore 9.30, Mattia Cason, ideatore e protagonista del progetto, sarà ospite di Caterina Giau in diretta su Radio Onde Furlane, per un dialogo che introdurrà il senso e le traiettorie di questo percorso sonoro.

Tra le voci che danno forma a Tal forest ca dongje, quelle di Andrea Bellavite, Anja Medved, Dora Ciccone e Muhammad ‘Abd al-Mun‘im, che con i loro racconti attraversano confini geografici, storici e simbolici, interrogando il presente a partire dai margini.

Con Tal forest ca dongje, E for Europe prosegue il suo cammino tra media e territori, trasformando il viaggio in racconto e il racconto in spazio comune: un invito ad ascoltare l’Europa là dove si fa voce.

Il ciclo di podcast si inserisce nel più ampio percorso di E for Europe, articolata iniziativa parte del programma ufficiale di GO!2025 Nova Gorica–Gorizia Capitale Europea della Cultura, promossa dall’associazione di promozione sociale Get Up APS e da vicino/lontano, in collaborazione con ZRC SAZU, Bottega Errante, Fondazione Pot Miru / Walk of Peace, Centro Studi Študijski Center Nediža, Radio Onde Furlane, En-Knap Lubiana e Lendhauer – Verein zur Belebung des Lendkanals. Un progetto che indaga l’Europa come spazio plurale e stratificato, attraversato da storie, migrazioni e immaginari condivisi.

I podcast sono un capitolo di E for Europe, un viaggio condiviso nel cuore di GO!2025, promosso da Get Up APS e vicino/lontano, insieme a ZRC SAZU, Bottega Errante, Fondazione Pot Miru / Walk of Peace, Centro Studi Študijski Center Nediža, Radio Onde Furlane, En-Knap Lubiana e Lendhauer – Verein zur Belebung des Lendkanals.

Un progetto realizzato con il finanziamento della Regione Autonoma Friuli Venezia Giulia e di Nova Gorica–Gorizia Capitale Europea della Cultura 2025.

TAL FOREST CA DONGJE

“E FOR EUROPE” AL DEVENTE PODCAST SU RADIO ONDE FURLANE

Dopo di vê traviersât teritoris, lenghis e paisaçs dilunc dai confins de Europe, E for Europe al continue il so viaç intune gnove forme. Tal forest ca dongje al è il titul dal podcast che al cjape dentri e al torne a dâ vôs aes storiis cjatadis dilunc dal percors di E for Europe pai confins europeans, disvilupât tal arc di plui di doi agns: ricuarts personâi, riflessions, biografiis che si instreçin tai lûcs dulà che i confins no son mai stâts dome liniis, ma esperiencis vivudis.

A tacâ di lunis ai 9 di Fevrâr dal 2026, lis pontadis di Tal forest ca dongje a laràn in onde su Radio Onde Furlane ogni lunis e miercus aes 8.30, cun repliche il martars e la joibe aes 17.00. Un apontament regolâr che al torne a dâ centralitât ae scolte e ae peraule, tal segn di une tradizion radiofoniche atente aes culturis di confin e aes lenghis minorizadis.

Il cicli di podcast si inserìs tal percors plui grant di E for Europe, iniziative articolade e part dal program uficiâl di GO!2025 Nova Gorica–Gurize Capitâl Europeane de Culture, promovude de associazion di promozion sociâl Get Up APS e di Vicino/Lontano, in colaborazion cun ZRC SAZU, Bottega Errante, Fondazion Pot Miru / Walk of Peace, Centri Studis Študijski Center Nediža, Radio Onde Furlane, En-Knap Lubiane e Lendhauer – Verein zur Belebung des Lendkanals. Un progjet che al indaghe la Europe come spazi plurâl e stratificât, traviersât di storiis, migrazions e imagjinaris condividûts.

Tra lis vôs che a dan forme a Tal forest ca dongje a son chês di Andrea Bellavite, Anja Medved, Dora Ciccone e Muhammad ‘Abd al-Mun‘im, che cun lis lôr contis a traviersin confins geografics, storics e simbolics, interogant il presint a partî dai margjins.

A anticipâ la metude in onde de trasmission, martars ai 3 di Fevrâr dal 2026 aes 9.30, Mattia Cason, ideadôr e protagonist dal progjet, al sarà ospit di Caterina Giau in direte su Radio Onde Furlane, par un dialic che al introdusarà il sens e lis traietoriis di chest percors sonôr.

Oltre ae trasmission radiofoniche, lis pontadis a saran disponibilis ancje su le rêt, su lis plateformis Spreaker di Radio Onde Furlane e su Spotify, tal canâl di Get Up APS, slargjant ancjemò lis pussibilitâts di scolte e di condivision.

Cun Tal forest ca dongje, E for Europe al va indenant tal so cjaminâ tra media e teritoris, trasformant il viaç in conte e la conte in spazi comun: un invît a scoltâ la Europe propite dulà che e devente vôs.

Note di progjet

I podcast a son un cjapitul di E for Europe, un viaç condividût tal cûr di GO!2025, promovût di Get Up APS e vicino/lontano, adun cun ZRC SAZU, Bottega Errante, Fondazion Pot Miru / Walk of Peace, Centri Studis Študijski Center Nediža, Radio Onde Furlane, En-Knap Lubiane e Lendhauer – Verein zur Belebung des Lendkanals.

Un progjet realizât cul finanziament de Regjon Autonome Friûl Vignesie Julie e di Nova Gorica–Gurize Capitâl Europeane de Culture 2025.

Di Redazione

Direttore : SERAFINI Stefano Per ogni necessità potete scrivere a : redazione@vocedelnordest.it